Thursday, April 29, 2010

TAg dari Kak NOzi..


so masa menjawab tag... sankiu2( sila baca sebagai thank you?)



1) Adakah anda happy sekarang?
~ entah. rasa kosong.. :(

2) Kenapa anda happy?
~ saya happy bila ada orang belanja mcD!

3) Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
~ semua yang dirancang menjadi! penulisan saya diterima.. dan saya dapat menyiapkan novel dalam masa yang cepat :)

4) Pernahkan anda menerima tag?
~ penah.. baru tadi.. hehe.. dari kak sofi

5) Nyatakan warna yang anda suka.
~ungu dan hitam.. serta putih.. hijau pun ya

6) Berikan 6 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda tag supaya dapat respond. (klu nak lebih pown bley, kurang pown bley..)

kepada semua yang menjadi pembaca blog ini.. anda amatlah dialu-alukan menjawab. 
xtau dah nak letak sape. maaf ya.. :(

7) Nyatakan sifat orang yang tag anda. Buat dalam bentuk esei. Nak tulis panjang berjela pun takpe asalkan anda happy.
~ kak nozi.. erm.. sya tak kenal dengan kak nozi secara dekat.. tapi tentu dia seorang ibu yang bagus.. anaknya sangat comey.. hehe.. boleh ngorat :P

8) Nie soklan cepu mas nieh. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?

kekadang happy, kekadang tidak!

okeh.. selesai sudah... terima kasih sekali lagi kak nozi... =]
korang mesti jawab tag ni ya!

No comments:

Teddy Bear

Ingatan yang tidak dapat dilupakan. Teddy Bear. 🤣🤣😂😂😅 Macam manalah benda alah tu wujud lagi.