Monday, August 5, 2013

Lupa Tampal Setem!

2.30am. 

Masih berjaga kerana asyik memikir perihal surat yang dihantar ke client yang dirasakan tidak bertampal setem.

Aduhai, saje cari bahana namanya! Sudahlah nak cuti raya ni. Hati jadi tak senang pulak. Hari tu telefon pos malaysia telefon x berjawab. Google punya google terjumpa kalau tak tampal setem penerima kena denda rm1. Memanglah tak banyak tapi kalau melibatkan tukang bagi bos aku komisen tu maksudnya aku nak kena maki lah kan? Tak pasal nnti kena buang! Alahaiiiiiiiiiii.....

No comments:

Teddy Bear

Ingatan yang tidak dapat dilupakan. Teddy Bear. 🤣🤣😂😂😅 Macam manalah benda alah tu wujud lagi.