Friday, January 8, 2016

7 Januari, Melangkau angka 30

Lama x menulis di sini. Dah jadi hutan.

Hari ni menulis sbb tetiba terasa ingin menulis.

Hari ni genap umur 31.
Vinoth tanya bila nak kahwin.
Balqis tanya. Ila tanya.
Aku tahu itu sekadar gurauan ataupun risau seorang teman. Aku tak kisahpun. Tak rasa menyampah ke meluat ke. Langsung tak. Aku kenal kawan-kawan aku. 😊


Umur dah 31. Apa yang aku capai?
Tak ada. 😭
Aku sedar tapi entahlah. πŸ˜…

Yang aku ada berangan macam cerita novel cinta. Mengharap.
Tapi aku sedar. Angan-angan cerita novel cinta aku tak kemana.

2016. 31 tahun.
Aku masih hidup dalam mimpi. Dalam dunia yang gemerlapan semalam. πŸ˜‘

2016.
Ada impian baru 😊



4 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

πŸŽ‰πŸŽ‚happy birthday to uπŸŽ‚πŸŽ‰
X pa age just a numbers😁
Yg penting u muda dari Ai hahahaha😊

tiga lalat said...

masih aktif postcrossing lagi? jomm ;p

Adzmar Nera said...

Terima kasih sis.. sori lmbt reply.. ingtkan dah reply hari tu rupanya approve pun blom.

Apapun terima kasih ye!

Adzmar Nera said...

Dah x aktif dah.. ^_^
X berapa nak rajin dah la ni. Haha

Cerpen. Pesimis Itu Aku

Cerpen Pesimis itu Aku 》》》》  Link Klik Sini 😁😁