Friday, June 15, 2018

Raya tanpa mak

Tahun ni pertama kali tanpa mak.
Semua kena buat sendiri.
Kalau mak ada, aku cuma jadi tukang tolong.
Kali ni aku yang jadi tukang masak.
Tahun ni takde rendang. Masa emak ada rendang menu wajib raya. Tapi tahun ni buat gulai daging ngan kuah kacang. Masa emak ada seingat aku sekali je buat kuah kacang.
Tahun ni raya aku mcm hilang. Hilang semangat. 

No comments:

Hati dan Perasaan

Kekadang kau bukan nak jadi kaki sentap tak bertempat. Melawak tu kena ada batas. Aku jaga batas aku melawak. Tapi kekadang orang tak tahu ...